Free Web Submission http://addurl.nu FreeWebSubmission.com Software Directory www britain directory com education Visit Timeshares Earn free bitcoin http://www.visitorsdetails.com CAPTAIN TAREK DREAM: مرتضي منصور يدافع عن مبارك ويفضح محمد محسوب ويقول بلاش تضحكو علي الشعب

Friday, January 18, 2013

مرتضي منصور يدافع عن مبارك ويفضح محمد محسوب ويقول بلاش تضحكو علي الشعب



مرتضى منصور ودرس قاسى لمحمد مرسى في الأخلاق || يادكتور مرسي أنت قائد مركب ومافيش قائد مركب بيقول علي حد من شعبه انه مجرم كنت متصور انك لا روحت مستشفي المعادي إنسانيا كنت تروح تزوره .لان أنا في مدينة الإنتاج الإعلامي مي اللي عملها. مين اللى عمل البنية التحتية..كل مصيبة تحصل نقول حسني مبارك... لو عنده مليارات روحوا ليه وقولوا أعملنا توكيل بسحب إي ممتلكات ليك بره مصر دا لو عنده ودا بسهوله جدا بس إحنا بنضلل الشعب وبقول لمحسوب أنت لما كنت بتقول انك رايح تجيب المليارات أنت كنت رايح تقلب موكلك إيهاب طلعت اللي هربان من مصر مكنتش رايح تدور على الفلوس وضحكتوا ع الشعب وقولتوا أن فيه 200 مليار أموال منهوبة وكدبتوا على الشعب وضحكتوا ع الشعب المصرى..!!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.