Monday, January 5, 2015

vacancy available in a British company to test «color bullet» 40000 sterling pounds - وظيفة خالية في شركة بريطانية لاختبار «رصاصة الألوان» بـ 440 ألف جنيه

وظيفة خالية في شركة بريطانية لاختبار «رصاصة الألوان» بـ 440 ألف جنيه

أعلنت شركة "UKPaintball" البريطانية، عن وظيفة خالية بدوام جزئي تبحث فيها عن شخص للانضمام إلى الفريق ومساعدتهم في اختبار "رصاصة الألوان" التي تنتجها الشركة مقابل 40 ألف جنيه إسترليني في السنة؛ أي ما يعادل 440 ألف جنيه مصري.

وذكر موقع "سكاي نيوز"، أن الشركة ذهلت عندما قدم 10 آلاف شخص من مختلف أنحاء العالم على الوظيفة، غير متوقعة أن مواطنين من خارج بريطانيا كأمريكا وكندا والهند يرغبون في العمل لديها.

Announced The British "UKPaintball", for free part-time job where looking for someone to join the team and help them test the "colors bullet" produced by the company in exchange for 40 thousand pounds in the year; the equivalent of 440 egyptian thousand pounds.

The "Sky News" Web site,confirmed, that the company was stunned when they brought 10 thousand people from around the world to the job, is was not expected that citizens from outside Britain as America, Canada and India want to work with.

وظيفة خالية في شركة بريطانية لاختبار «رصاصة الألوان» بـ 440 ألف جنيه

وقالت الشركة: إن الوظيفة تقوم على إطلاق دفعة جديدة من "رصاصة الألوان" على الشخص؛ للتأكد من إجراءات الصحة والسلامة قبل أن تتمكن من استخدامها على الزبائن.

وأضافت أن الفحص سيتم من قبل فنيين مدربين، لكنها حذرت من أن الاختبار قد يتضمن بعض الألم وعدم الراحة وبعض الكدمات.

فإذا كنت ترى أنها فرصة مناسبة لك؛ لاكتساب تحد جديد ومهارة جديدة، يمكنك التقديم على الموقع الإلكتروني للشركة UKPaintball.co.uk.

The company said: The job is based on the launch of a new batch of "colors bullet" on the person; to ensure the health and safety procedures before you can use it to customers.

they added that the examination will be by trained professionals, but warned that the test may involve some pain and discomfort and some bruises.

If you see it is an opportunity for you; to acquire a new challenge and a new skill, you can apply for the company's website UKPaintball.co.uk.