Wednesday, January 25, 2017

Chinese man tortured mice stolen his shop رجل صيني يعذب فئران سرقت متجره

Chinese man tortured mice stolen his shop رجل صيني يعذب فئران سرقت متجره


قرر صاحب متجر في الصين أن يعاقب الفئران، التي سرقت الأرز من متجره، بعقاب غريب من نوعه، بأن جعلهم يعترفون بجريمتهم، التي ارتكبوها في حقه

Shopkeeper in China decided to punish the rats, that were stolen rice from his shop, a strange kind of punishment, to make them confess their crime, committed by them into his right


فقد فوجيء صاحب متجر في مدينة هيوان الصينية في مقاطعة جوانجدونج، بسرقة الفئران للأرز الموجود داخل المتجر، ما أثار غضبه، ودفعه للبحث عن طريقة لعقاب تلك الفئران على ما اقترفوه في حقه.

Shopkeeper was surprised in the Chinese city of Heyuan in Guangdong Province, rats stealing rice  inside the store, what triggered his anger, and pushed him to search for a way to punish those mice on what they have done in his case.

وبالفعل كان عقاب صاحب المتجر غريب وقاسي، فقد قام بريط الفئران من أطرافها الأربعة، ووجهها للأمام، فيما علق حول رقبتها ورقة صغيرة مكتوبًا عليها: «لن أفعلها ثانية».


Indeed, the punishment of his bizarre and cruel the store, he had Brat mice of the four limbs, face forward, hung around her neck with a piece of paper that read: «will not do it again».

ونشر صاحب المتجر تلك الصور على حسابه على موقع التواصل الاجتماعي الصيني «ويبو»، ما أثار تعاطف المستخدمين مع الفأر، فيما عبر آخرون عن استيائهم من تصرف تلك الفئران.

His store posted those images on his account on Chinese social «Webo» networking site, sparking users sympathy with those mouses, while others expressed dissatisfaction over the behavior of the mice.