Thursday, April 9, 2015

"Sylfie" to smiley shark provoke a storm on the Internet - "سيلفى" لقرش مبتسم تثير ضجة على الإنترنت


تعتبر أسماك القرش من آخر المخلوقات التي يمكن أن تصفها بالضحية لوحشيتها المعروفة بها، لكن هذا القرش الذي يعيش قبالة ساحل جزر فيرجن أبدى اهتمامه في تكوين صداقات مع مجموعة من الغواصين بدلًا من التهامهم.

sharks Considered from another creature that can be described by the victim, known for brutality, but this shark that lives off the coast of the Virgin Islands has expressed interest in making friends with a group of divers rather than eaten them.


تمكن مارجو سانشيز وستيفانى أدامسون من التقاط مجموعة من الصور مع الحيوانات البحرية المختلفة بدءًا من أسماك القرش إلى السلاحف البحرية باستخدام عصا السيلفى خلال رحلتهم البحرية، كان من ضمن هذه الصور صورة لقرش مبتسم، بدا على وجهه سعادة غامرة، واهتمامه في تكوين صداقة مع الاثنين.

Margo Sanchez and Stephanie Adamson get to capture a set of images with different marine animals ranging from sharks to sea turtles using the selfie stick through a marine journey, it was within these images a picture of a shark smiling, looked on his face overjoyed, and his interest in forming a friendship with both of them.