Wednesday, January 11, 2017

End of the world next October due to the Planet Earth collision

نهاية العالم فى أكتوبر المقبل بسبب إصطدام كوكب بالأرض
End of the world next October due to the Planet Earth collision


كما هو معتاد مع بداية كل عام، تظهر نظريات تزعم نهاية العالم خلال شهر أو سنة محددة، ومع بداية عام 2017 توقع الكاتب "David Meade" مؤلف "Planet X – The 2017 Arrival" أن النجم الذى اسماه "التوأم الثنائى لشمسنا" سيجلب معه 7 أجسام أخرى من ضمنها كوكب أزرق يحمل اسم "نيبيرو" وستندفع هذه الأجسام نحو الأرض، وتؤدى إلى نهايته، وفقا للتقارير.


As is usual at the beginning of each year, the theories claiming the end of the world appear within a month or a given year, with the beginning of 2017, predicted the writer "David Meade" the author of "Planet X - The 2017 Arrival" that the star, which he called "twin duo of our sun," will bring him 7 other bodies, including the blue planet called "Nibiru" and these objects will steams toward the planet earth , and lead to an end, according to reports.

يشار إلى "نيبيرو" أحيانا بكوكب X، فهو كوكب افتراضى على حافة نظامنا الشمسى، ويعتقد الكثيرون أن تأثير مروره بالأرض قد يخل بالجاذبية ويعطل المدارات الخاصة بالكواكب الأخرى.


Referred to "Nibiru" Sometimes as planet X, it's a hypothetical planet on the edge of our solar system, and many believe that the effect of passing planets may prejudice the gravity and disrupt the orbits of other planets.


يعتقد "David Meade" أن هذه الكوكب سيصل إلى الأرض فى أكتوبر المقبل، إذ قال "يأتى إلينا هذا الكوكب من زاوية مائلة نحو القطب الجنوبى، مما يجعل من الصعب ملاحظته إلا إذا كنت يحلق على علو مرتفع فوق أمريكا الجنوبية مع كاميرا ممتازة لتصويره".


Writer "David Meade" believes that this planet will arrive to Earth next October, as he said, "this planet comes to us tilted toward the South Pole angle, making it difficult to be seen unless you're flying at high altitude over South America with an excellent camera for filming."

أما المجتمع العلمى فلا يتفق مع وجود "نيبيرو"، كما صرحت ناسا من قبل أن نيبيرو وغيره من القصص المتعلقة بالكواكب الضالة هى خدعة على الإنترنت ولا أساس لها من الصحة.


But The scientific community is not consistent with the existence of "Nibiru", as stated by NASA that Nibiru and other stories about stray planets is a hoax on the Internet and it's not unfounded.