Free Web Submission http://addurl.nu FreeWebSubmission.com Software Directory www britain directory com education Visit Timeshares Earn free bitcoin http://www.visitorsdetails.com CAPTAIN TAREK DREAM: مع السلامة يا ريم..أنا لله وأنا اليه لراجعون

Friday, November 23, 2012

مع السلامة يا ريم..أنا لله وأنا اليه لراجعون

بسم الله الرحمن الرحيم
يا أيتها النفس المطمئنة ارجعى لربك راضية مرضية.فأدخلى فى عبادى وأدخلى جنتى
صدق الله العظيم
بنفوس راضية بقضاء الله وقدره أنعى فقيدة شباب وثوار مصر ريم نصار.رحمة الله عليها وألهم أهلها ومحبيها من أصدقاؤها الصبر والسلوان.خالص العزاء فى الفقيدة
ريم قلب الأسد وهى مسافرة عملت الحادثه
@ReemNASAR بنت من اسيوط كانت بتنزل الميدان بنت مصرية جميلة القلب والروح الكل بيقول عنها انها بمليون راجل ماتت هى واختها وجوز اختها فى حادث سيارة الله اعلم هل مدبر او قضاء وقدر
كانت فى القاهرة وراجعه بالقطر التدكرة ضاعت عليها ورجعت مع جوز اختها بعربيته وكان يوم عيد ميلادها
السنه اللى فاتت مدير امن اسيوط هدد باعتقالها.كانت كاتبه على حسابها بتويتر (بنت مصرية بعشق تراب مصر تويترمملكتى الخاصة وبيعبرعن شخصيتى وهفضل احارب الظلم والفساد يسقط حكم الاخوان يوم ميلادى يوم إستشهاد أبطال محمد محمود .ثورتنا_مستمرة)
هى دى ريم نصار.البقاء والدوام لله .اللهم ارحمهم واغفر لهم جميعا وانا لله وانا اليه لراجعون

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.